12.01.2014

Scammer Alert Beware: Grace Oxima / Grace Joy Lipa / Grace Joy Oxima







As being apart of the handmade community and a small business owner, I try to make sure that everyone of my customers are happy with their purchases and make sure they are happy with their purchases. So it just breaks my heart that a buyer would do this.  I usually don’t address things like this (probably because it never happened before) but the audacity of it is just shocking. I feel like I have to warn other independent stores/small businesses to not fall prey to this buyer.


On September 3,2014 this buyer Grace Oxima @imgrxcejoy purchased a couple of items from me because she saw it on Instagram. I loved her page so I was so happy to receive a purchase from her. I even spoke to her in various emails about exactly what she wanted and how excited she was about the purchase. Two weeks later she received her item and thanked me for telling me how nice it was and then she posted herself wearing the necklace on her page. I saw the photograph she took and posted to my Instagram saying how great she look in it and she thank me again in the comments. Well 24 hours later she claims she didn't receive it.



This person who just thanked me and tagged me in her photographs wearing my jewelry is pretending that she didn’t order it or receive it. I tried to work with her, see what happened, maybe this was some sort of accident, because I always try to see the good in others.  I was then penalized with a fee, I lost the item and I lost the money paid. I suppose she just wanted free stuff which is quite sad.  Please sellers beware of @imgrxcejoy and buyers like her. Its sad for someone like her to take advantage of others just because they don’t want to pay for things.

Update: She is also parading the necklace on her Facebook but "she never received it.."

Please beware of this scammer.

Grace Oxima / Grace Joy Lipa / Grace Joy Oxima

Gracejoylipa@yahoo.com

+819081299010

luvieux.tumblr.com
OSAKA FU KAIZUKA-SHI  SAWA 161
MASTER'S EL  NISHIKINOHAMA 318
Osaka 597-0062
Japan

--- translation----
彼女はInstagramの上でそれを見たので、9月3,2014上でこのバイヤーグレースGrace Oximaの@imgrxcejoyは私からのアイテムのカップルを購入しました。私は彼女からの購入を受けることがとても幸せだったので、私は彼女のページを愛した。私もまさに、彼女が望んで、どのように興奮し、彼女が購入についてでしたに関する様々な電子メールの中で彼女に話しかけた。二週間後、彼女は彼女のアイテムを受信し、それがいかに素敵な私に言って私を感謝し、その後、彼女は彼女のページ上のネックレスを身に着けている彼女自身を掲示した。私は彼女が取った写真を見て、彼女はそれに見て、彼女はコメントで再び私に感謝どのように偉大なと言って私のInstagramのに投稿された。さて、24時間後、彼女は彼女がそれを受け取っていないと主張している。



ちょうど私に感謝し、私のジュエリーは、彼女がそれを注文、またはそれを受信しなかったことをふりを身に着けている彼女の写真に私をタグ付けこの人。私はいつも他人では良いを参照してくださいしようとするため、彼女と一緒に仕事何が起こったのか、多分これが事故のいくつかの並べ替えだった見てみました。私はその後の手数料で罰せられた、私はアイテムを失い、私は支払ったお金を失った。私は彼女がちょうど非常に悲しいです無料のものを望んでいたとします。お願い売り手は@imgrxcejoyと彼女のようなバイヤーの用心。彼らは物事のために支払うことをしたくないという理由だけで、彼女は他人を利用するように誰かのためにその悲しい。

この詐欺師に注意してください。

Grace Oxima
Gracejoylipa@yahoo.com
+819081299010
大阪FU貝塚市澤161
MASTER'S EL二色の浜318
大阪597-0062
日本


shop/twitter/facebook/instagram

No comments:

Post a Comment

TELL US SOMETHING GOOD

FOLLOW US